Monday, January 4, 2010

第六篇

她并没有离开你... 她还一直守着你... 你说, 你选择了... 你说, 你离开了... 为什么我总是被选择的那个? 为什么你总是扮演着选择的角色? 我静静的... 我默默的... 累了... 不想再做些什么... 是你的就是你的... 不是你的, 就算争取了也得不到... 听天由命, 是我唯一能选的... 她... 我愧疚... 因为是我们害了她... 无辜的, 莫名其妙的... 卷入了我们的纠纷... 但是, 她的无理... 却让我反感... 她的作为... 让我讨厌... 虽然, 你要我帮你摆脱她... 你要我帮你打发她... 但是, 我无能为力... 我爱莫能助... 我不想插入你和她... 我已经让她失去你了... 我不想再影响你和她... 默默的想念你... 默默的祝福你... 静静的怀念我们的过去... 静静的回忆我们的点滴... 开心的; 流泪的; 惊喜的; 我都会永远记得... 只希望你能尽快回到我的身边... 继续我们的故事... 把故事的句点抛到天涯海角... 找不回来...

3 comments:

  1. My sis, i really dont understand wats the meaning of ur post, it seems like a poem, but it also seems like ur in great pain ...
    I know u cant communicate with me, but i just want u to know that i care for u. .. tc ...

    ReplyDelete
  2. Finally, i understand wat is ur meaning of "complicated".
    Anyway, this is ur own story and ur own choice. Be ur friend, i will always support u! ^_^

    ReplyDelete
  3. erm... haha... this was just a story, it is not my story.... dun be mis-un abt it...
    bt anyway, thanks for u all caring~~

    happy always...

    ReplyDelete